در مورد پرفکت مانی بیشتر بدانید
نوشته شده توسط : بیت مهر

خرید پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که در سال 2007 تاسیس شده. یک شرکت ثبت شده در پاناما اما دارای دفتر مرکزی در زوریخ سوییس. با استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی، کاربر می تواند هر یک از حساب های چند اعتبار موجود را انتخاب کند. (یعنی دلار، یورو و طلا). واریز پول بسیار آسان است. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت خوب است اما نسبتاً جدید و بسیار محبوب نیست. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، برخی افراد در تصمیم گیری برای اعتماد به این سیستم جدید پر زرق و برق مشکل دارند.یک حساب کاربری پرفکت مانی انجام معاملات پرداخت الکترونیکی را بسیار آسان می‌کند. و به شما امکان پرداخت آنلاین به حساب‌های ارزی شما می‌دهد. حداقل مقدار مجاز در یک حساب 1000 دلار و بهره تا 4 درصد در ماه است. انتقال وجوه به حساب و برداشت از حساب کاربری اغلب از طریق صرافی‌ها ، نقل و انتقالات بانکی، سایر سیستم های پرداخت الکترونیکی انجام می‌شود.
چیزی که باعث می شود خرید و فروش پرفکت مانی از بقیه متمایز شود این است توانایی کاربران برای خرید طلا، یورو و دلار در زمان واقعی را دارد.
تفاوت های وب مانی با پرفکت مانی از لحاظ کارمزد، انواع کیف پول و... می باشد. پرفکت مانی، شامل کیف پول های دلار، یورو و طلا می باشد. شما به راحتی می توانید تبدیل انواع ارزهای پرفکت مانی به وب مانی تان را به ما بسپارید.با کمک صرافی آنلاین بیت مهر کلیه خدمات الکترونیکی و ارزی خود را به راحتی به همکاران حرفه ای ما بسپارید.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: